Barna Párna Birodalom

Válaszok arról, amiket nem kérdeznénk meg,amikről nem beszélünk. Furcsa szűrőn keresztül nézett párkapcsolatok,sémák,hibák,párkapcsolati tévedéseink,zenéink,vágyaink. Néha cenzúrázva, legtöbbször pedig enélkül.[email címem:barnaparnablog@gmail.com]

Rovatok

Álmok, és kimondatlak vágyak

2008.08.19. 12:50 | z.grey | Szólj hozzá!

Hogy lehet egy éjszaka alatt 3x is rémálmodni???Jobb lesz, ha elmesélem, hátha van valami megoldása, csak éppen én nem látom. Szóval, az első álomban egyik kedves barátnőmmel sétáltam valami szűk utcában(kicsit Esztergom-szerű volt) aztán ahogy mentünk fel az utcán, egyszercsak megláttunk az utca másik végében egy kabátos embert, sétabottal a kezében. Amikor meglátott minket, eldobta a földre a botot, és utánunk indult. Az én barátnőm gyorsan kézen fogott engem, és elindultunk egy kapu felé, de ő úgy fogta a kezem, hogy nem tudtam ugye az ajtón kimenni. Mondtam neki, hogy engedje el a kezem, mert mindig befejelem az ajtót. (de hülye vagyok:D) Aztán rohanás. De az illető utólért, és elkapott engem. Én meg hiába próbáltam rúgni, mintha nem hatott volna semmit. CUT...itt keltem fel. Na jó, mondom kétszer nem csap a villám a fába,és visszaaludtam. Következő álmom egészen jó volt, de egyszercsak megjelent valami vén boszorkány, és elkapott. Egy ablakhoz cipelt, én pedig elkezdtem a torkánál megfojtani,(ott, ahol anno karate edzésen megtanultam)de ő meg ráharapott a másik kezemre, és mintha ki akarta volna tépni a bőrt is a kezemből. ÁUUUUUUUU. Ismét CUT, erre keltem. Úgy vélem, elaludtam a kezem, azért álmodtam ezt. Utolsó álmom már igazi pszichedelikus horror volt. Hosszú elővezetés követte a cselekményt, aminél szerencsére hamar felébredtem. Az egész sztorit nem írom le, mert nagyon beteges. Lényeg a lényeg, hogy menekültem néhány kislánnyal, akik elvileg a rokonaim voltak, és egy beszélő macskával. A macska pedig mondta, hogy majd segít nekünk az ő régi főnőke, aki egy olyan macska volt, hogy a lábai helyén mintha rézcsövek lettek volna. Na, de aztán valahogy összebalhéztam vele, és nekem akart rontani, de én valami ismerősömet magam elé húztam (magam se tudom, miért így tettem, nem így akartam) és a kés nem kapott el, viszont szegény lányt megölte azonnal na és CUT, mert itt ébredtem fel. Most pedig nézzük, vajon mit jelenthet. Egyébként, gyakran foglalkozom álomfejtéssel, de nem az útmutatók szerintivel, bár, most azt hiszem az kell ide. Meglátjuk, én azt mondom.

1.álom : BOT- Szigorúság. Ha ráutalódsz, nem tudsz nélküle haladni vagy állni: nők álmában: gyámoltalanság; a szenvedéshez való vonzódás; szeretsz ügyetlenségeddel másokat felbosszantani, férfiálomban: gyengeség, amelyet szégyellsz. KABÁT - Leplezni valónak hitt szexuális gondolatok. Kabátbélés: jó meglátások; Képes vagy a felszín mögé látni.  (most lebuktam,ajjaj:D) KAPU - Szerencsés fordulat, változás. Zárt, becsukódó kapu: úgy gondolod, hogy kimaradtál valamiből. AJTÓ - Nagy ajtó, kapu: újdonság, kedvező változás. Csukott ajtó: úgy gondolod, kirekesztenek valamiből, esetleg beszélnek rólad a hátad mögött. Nyitott ajtó, amin belépsz: elhatározásodat valóra váltod, terved sikerül. Ha nyitott ajtó előtt állsz, de nem lépsz be azon: halogatsz egy régóta szükséges teendőt; félsz belekezdeni valamibe; viselkedéseden módosítanod kell, ha célt akarsz érni 

 

2. álom: HARAPNI - Bosszúvágy. BOSZORKÁNY - Női álomban: általában az anyós jelképe. Férfiálomban: megszerelmesedés. Lásd még SEPRŰNYÉL. ABLAK - Csukott ablak: kíváncsiság, olyat szeretnél megtudni, amihez nem sok közöd van. Nyitott ablak: félsz, hogy titkod kiderül. Ablakot mosni: mulasztás. Ablakot betörni: nem egészen tisztességes eszközökkel szerzett információ; hallgatózás, vagy más levelének elolvasása. Befalazott, bedeszkázott ablak: nem tudsz megfejteni egy rejtélyt. SÁRGA - Önsajnálat.

3. álom: MACSKA - Önállóság, jó vezetői készségek. Macskakarmolás: átmeneti bizonytalanság, szívesen hagyatkoznál mások tanácsára, de büszkeséged tiltja a segítségkérést.Megjegyzem, hogy szerintem a macska a szuverenitás és a kiszolgáltatottság együttes, ezért érdekes jelképe, számos alantas indulat áldozata. Valószínűnek tartom, hogy a macskák körüli balhitek kialakulása, a macskák üldözése azért gyakori, mert az emberek irigylik a macskák önállóságát esetleg hangos szerelmét, saját gyámoltalanságukért, kiszolgáltatottságukért a védtelen állatot, az igazi vad kicsinyített mását büntetik. Nehéz kivételt tennem a macska-rajongókkal, akik a gondoskodás ürügyén előszeretettel ivartalanítják kedvenceiket. Nem tudom bizonyosan, hogy a macska álombeli megjelenése összefügg-e az általam feltételezett sajátos viszonyulással.  KÉS - Agresszivitás. Női álomban: gonosz indulatok. Késsel ha rádtámadnak: nőknél: neked is terhedre vannak a saját indulataid, érzed, hogy ennyi hiba nincs is a világon, mint amennyit Te képes vagy találni másokban. Sok kés: sok felgyűlt indulat, amelyet nem akkor és ott adsz ki magadból, ahol az helyénvaló lenne. RÉZ - Becsapnak: munkád, tevékenységed akkor is kedvvel végzed, ha nem kapsz érte megfelelő elismerést. LÁB - Elintéznivaló. Nők álmában: kis betegeskedés, amit felnagyítasz; enyhe panaszkodási hajlam.

Azt hiszem, ezeknek a dolgoknak volt közük az álmomhoz. Hihetetlen, a mai napig úgy érzem, hogy a Holtak hajnala c. filmet beleálmodom az álmaimba. Ahogy elindult felém a sétapálcás pasi, hát kifejezetten zombimozgása volt. Még hogy nekem leplezett szexuális gondolatom? Jó, nem tárom mindenki elé az életem, de akkor is.

Ezt kikérem magamnak!!! Azon gondolkozom, hogy vajon mennyire mondjuk ki tényleg a szexuális vágyainkat, gondolatainkat? Az átlagember azt hiszem, hogy sehogy. Este, mikor egyedül van, akkor gondolkozik róla, de inkább elnyomja, és hülyeségnek, értelmetlenségnek gondolja. Pedig az ilyen jellegű gondolatoknak is nagy szerepe van a szexuális érettségben. Gondoljunk csak bele, hogy van valaki, aki sosem gondol ilyen dolgokra. Hogyan tudná bárkinek is valóra váltani az álmait? Még a sajátjait se hajlandó. Valamilyen erkölcsi megfontolásból úgy érzi, hogy neki ez pont jó. Ez is picit az intuíció(=megérzés) határát súrolja,mert bizony nyitnunk kell a saját szellemiségünk, gondolatvilágunk felé. Jó, nem akarok teljesen átmenni a spirituális lélekdoki szerepébe, de úgy érzem, hogy semmi gond nincsen az álmodozással. Kell, hogy része legyen az életünknek, mert célt tesz elénk. Van egy álom, amit szeretnénk beteljesíteni, tehát ezért küzdeni fogunk. Olyanok vagyunk bizony, hogy amire vágyunk azt mindenképpen meg akarjuk szerezni. Ha tudatosul bennünk, akkor pedig hajtani fogjuk, hogy elérjük. Végülis, jó dolog ez, nem kellene rossznak érezni. Remélem, kevesen gondolják ezt valami ördögien csúnya valaminek. Mert nekik akkor küldök egy nagyon nagy ejnye-bejnyét. EJNYE-BEJNYE!!! Az álomfejtésnek fontos szerepe van a párkapcsolatokban is! Rám pl. nagyon jellemző, hogy az aktuális szerelmemmel úgy álmodok, hogy a lelkét, egy másik ember testébe helyezem át. (alapból jellemző rám az ilyen egyik lelket a másik testébe) Azt mondják, azért teszem ezt, mert az illetőből hiányzik valami, amit a másik ember külseje jelképez. Másik érdekesség, hogy ez is mostanában jött nálam elő, mert 2 éve egyáltalán nem volt rám jellemző ilyen álmodás. Akkoriban még mindenki az volt, mint akinek látszik:D Most meg kurvulok álmomban. Mindenkivel csalom az aktuális szerelmemet, aki ráadásul még nem is úgy néz ki, mint a valóságban. Ez aztán a bizarr paradoxon. Szerencsére, a fiúk többsége az ilyenen inkább nevet, mint komolyan venné. Szintén érdekesség, hogy ilyet azoknál a kapcsolatoknál álmodok, ahol több időre tervezek. Mintha a bezártságból csak álmaimban menekülhetnék, nem? Valamilyen szinten tényleg zavaró tud lenni ez a korlátolt érzés, mégis most is szívesen tartoznék valakihez. Aztán tudom, hogy egy idő múlva szépen szabadulnék, mert nem bírnám azt a terhet, hogy "nem szabad megcsalni őt". Nem akarom én megcsalni, nem arról van szó. Csak a gondolat, hogy "nem szabad" szépen felemészti az embert, és lázadni akar. Talán, ha a kapcsolatban ilyeneket nem is említenénk, vagy valahogy szabadabban kezelnénk az egészet akkor jobb lenne? Nem a nyílt párkapcsolatra gondolok, mert az azért kifejezetten lélekörlő tud lenni.

Várom az ötleket, hogyan lehet olyanná tenni a szerelmet, hogy ne akarjunk menekülni előle! Kommentálni csak regisztráció után tudtok.(szerintem már észrevettétek) Párnapárnapárna legyen véletek!

zora grey copyright 2008

 

A bejegyzés trackback címe:

https://barnaparna.blog.hu/api/trackback/id/tr64622945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása