Barna Párna Birodalom

Válaszok arról, amiket nem kérdeznénk meg,amikről nem beszélünk. Furcsa szűrőn keresztül nézett párkapcsolatok,sémák,hibák,párkapcsolati tévedéseink,zenéink,vágyaink. Néha cenzúrázva, legtöbbször pedig enélkül.[email címem:barnaparnablog@gmail.com]

Rovatok

Vírus és partyterv

2008.08.24. 00:53 | z.grey | Szólj hozzá!

Két napja szenvedek. Azt hiszem valami influenza vagy valami ilyesmi,de mindenképpen meg kell gyógyulnom, ugyanis jövő pénteken házibuli lesz nálunk. Fuh, kicsit izgulok. Jónak ígérkezik, de félek, hogy nem jönnek el, vagy valami nem sikerül. Jaj, remélem csak kevés hiba csúszik a számításaimba. Azt még nem tudom, ennyi embert hogy fogok bepaszírozni a mi két szobás összkomfortos lakásunkba,de valahogy megoldjuk. Ahogy egy kedves barátnőm mondta: "a te ágyadon elfér két ember 69-ben". Na puff. :D Azért remélem ilyenre nem kerül sor. Most komolyan nem tudom,mit várok ettől a bulitól. Igazából kitaláltam, és valahogy átment szingli/facér partyba, úgyhogy ki tudja még, milyen esténk lesz. Elhívtam pár számomra fontos emberkét. Neveket nem szeretnék írni, ha nem gond, de nem lesznek ribancok, meg udvariatlan, magukat előadó menőcsávók. Csak a baráti kör ilyenre vevő krémje. Vajon mi etikus egy ilyen buliban? Mi is kell egy igazi bulihoz? Gondoltam összeszedek néhány dolgot netről, és megosztom veletek, hátha még jól jön egyszer.

Mindenképpen kellenek koktélok! Főleg, hogy az én bulim, ehhez ragaszkodom. Legyen alkoholos, vagy alkoholmentes ("virgin") jól fog csúszni bármikor. Szerintem páran kellően mámorba is kerülnek majd tőle, úgyhogy sötétben tényleg szabad lesz a csók:D. Kell kajcsi is. Valami szenyóra gondoltam, svédasztal szerűen, meg néhány ízlésesen elkészített, fogpálcikára szúrt falatkára. Játéknak egy különleges társast találtam ki, bár Tamás barátom szerint ebből úgyse lesz semmi, mert senki nem fog játszani. Én azért elkészítem. Sajnálom, hogy most nem tudok semmi komoly témával foglalkozni, de hát ilyen is kell. Fáradt is vagyok, és holnap újra zenekarral próbálok. Párnacsatás éjszakát!

zora grey copyright 2008

A bejegyzés trackback címe:

https://barnaparna.blog.hu/api/trackback/id/tr38629910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása